Case

Mirinda

Fog in the Garden pomogła ożywić premierę nowego smaku różowego grejpfruta.

Klient

Branża

Marka Mirinda - FMCG

zakres prac

Social media; publikacje TikTok i Instagram

o projekcie

Dzięki letniej współpracy z marką Mirinda, influencerka Fog in the Garden pomogła ożywić premierę nowego smaku różowego grejpfruta. Kampania „Letnia Metamorfoza” miała na celu coś więcej niż promocję produktu – stworzyła inspirujące doświadczenie, które zachęciło fanów Mirindy do odświeżenia swojego wyglądu na lato, równocześnie podkreślając wyjątkową transformację samego napoju.

Celem kampanii było m.in stworzenie inspiracyjnych treści w stylu beauty, które pobudzą chęć przemiany wśród fanów Fog in the Garden czy wzbudzenie zainteresowania wizytą w Mirinda Beauty Bar – specjalnym pop-upie w Warszawie, gdzie odbywały się metamorfozy.

Fog in the Garden przygotowała na TikToku serię filmów konkursowych, w których zapraszała fanów do zaprezentowania swojej przemiany przy użyciu AR-owego filtra Mirindy. Konkurs polegał na stworzeniu własnej „letniej metamorfozy” inspirowanej różowym grejpfrutem, co dodatkowo zachęcało odbiorców do aktywnego udziału w kampanii i odwiedzenia Mirinda Beauty Bar. Dzięki starannie zaplanowanym treściom i autentycznemu tonowi Fog in the Garden przekonała swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie, a także odwiedzenia salonu Mirindy, aby osobiście doświadczyć metamorfozy.