Case

Bath & Body Works

Współpraca z marką Bath & Body Works, promująca ich limitowaną kolekcję Halloween.

Klient

Branża

Bath & Body Works - branża kosmetyczna

zakres prac

Social media; publikacje TikTok i Instagram

o projekcie

Liczba wyświetleń IG rolki: 136 000 Liczba wyświetleń TikToka: 34 500 Celem było stworzenie angażujących treści, które oddadzą unikalny charakter nowych produktów zapachowych. W ramach współpracy na Instagramie oraz TikToku Iza stworzyła kreatywne treści, które łączyły makijaż inspirowany nowymi zapachami wraz z ich opisem, co dodało atrakcyjności i świeżości treści. W każdej publikacji pojawiła się informacja o 50% rabacie na nieprzecenione produkty marki, specjalnie przygotowanym dla obserwatorów Izy. Sama IG rolka osiągnęła ponad 130 000 wyświetleń, co potwierdza wysokie zaangażowanie społeczności Izy.