Poznaj historie naszych klientów

Kampania CeraVe na temat pielęgnacji skóry skłonnej do niedoskonałości i trądziku.
Kampania skupia się na promocji wielofunkcyjnych cieni Disco Crush.
Kampania produktów Rimmel Better Than Filters i Wake Me Up.
Współpraca z marką Bath & Body Works, promująca ich limitowaną kolekcję Halloween.
Fog in the Garden pomogła ożywić premierę nowego smaku różowego grejpfruta.
Promocja perfum adidas Vibes poprzez autentyczne i kreatywne wideo.
Promocja szerokiej gamy produktów do ust od NIVEA LIP.
Wishlist TOP5 z produktami Sephora Collection, makijaż z użyciem tych produktów.
Przedstawienie topowych produktów marki Frankly.
Promocja kolekcji świąteczno-sylwestrowej marki odzieżowej House.
Kampania tuszu do rzęs marki Maybelline, nawiązująca do karnawałowego klimatu.

Opisz nam swoją
wizję, zajmiemy się resztą

hello@collabmgmt.pl